Nederlands Mannen Basketbalteam

16 augustus 2015 – Autohaag Zeeuw mocht zich in aanloop naar het Europees Kampioenschap in 2015 trotse sponsor benoemen van het Nederlands Mannen Team (NMT) oftewel de Orange Lions. Autohaag Zeeuw sponsorde de Orange Lions met maar liefst 18 Kia’s. De Nederlandse top basketballers rijden in een cee’d, Sportage of Carens naar wedstrijden en clinics door delen van Nederland. De overeenkomst met Autohaag Zeeuw is tot stand gekomen door de bemiddeling van het bekende House of Sports, dat veel Nederlandse sporters begeleidt. “En ze vonden bij ons een gewillig gehoor,” zegt Jan Hofstede van Autohaag Zeeuw. “Want net als Kia dragen wij de sport een warm hart toe en vooral ook basketbal.”

29 augustus 2016 – het Nederlands Mannen Basketbalteam van Toon van Helfteren, rijden tot aan de laatste EK 2017 kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland op 17 september, in Kia’s nieuwste ‘ride’: de Kia Niro, geheel verzorgd door Kia-dealer Autohaag Zeeuw. Alle 13 spelers namen op vrijdag 29 juli, samen met teammanager Peter van Noord, assistent coach Sam Jones en hoofdcoach Toon van Helfteren de sleutels in ontvangst van de Kia Niro. Worthy de Jong, de ‘team captain’, kreeg als eerste de sleutels van zijn splinternieuwe Niro, overhandigd door Léan Verstoep, Managing Director van Kia Motors Nederland.

www.oranjebasketball.com


3 juli 2017
– De voltallige selectie van het Nederlands Mannen Basketbalteam heeft op zondag 2 juli de sleutels overhandigd gekregen van hun Kia’s. Het is het derde jaar op rij dat Kia en dealer Autohaag Zeeuw de Orange Lions ondersteunen. Dit maakt Kia Autohaag Zeeuw tot een partner van het eerste uur, een betrouwbare partner waarop het Nederlands Mannen Team kan bouwen.

Terug naar Sponsoring